[us_iconbox icon=”material|ring_volume” color=”secondary” size=”4rem”][/us_iconbox][us_separator size=”small”]
 

Főbb feladatok:

  • Ügyfeleink igényeinek összehangolása a mintavételi munkatársak munkaidejével, útvonalával
  • Kapcsolattartás a munkatársakkal, számukra útvonaltervezés
  • Ügyfeleink telefonon és elektronikus csatornákon (chat, e-mail) beérkező kérdéseinek, igényeinek gyors és minőségi megoldása
  • Google Drive, Google Maps, Gmail, Microsoft Office gyakorlatias használata

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Min. 2 éves releváns területen szerzett tapasztalat
  • Barátságos kommunikáció szóban és írásban egyaránt
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Google Drive, Google Maps, Gmail, Microsoft Office gyakorlatias használata
  • Önállóság
  • Folyamatos szakmai fejlődés iránti igény
  • Precíz munkavégzés
  • Megbízhatóság

Előnyök:

  • Folyamatban lévő vagy befejezett egészségügyi tanulmányok, alapismeretek
  • Ügyfélszolgálaton, call-centerben szerzett tapasztalat
  • Angol nyelv ismerete (B2)

Amit kínálunk:

  • Határozatlan idejű munkaviszony
  • Versenyképes fizetés
  • Azonnali munkakezdés
  • Stabil munkarend
  • Megbízható háttér
  • Családias légkör egy jól felszerelt irodában
  • Lehetőség otthonról történő munkavégzésre

A munkavégzés helye: Budapest XI.kerület

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

[us_separator]

Jelentkezés

[us_html css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-left%22%3A%22200px%22%2C%22margin-right%22%3A%22200px%22%7D%7D”]JTVCY29udGFjdC1mb3JtLTclMjBpZCUzRCUyMjIzOTU0JTIyJTIwdGl0bGUlM0QlMjIlQzMlOUNneWYlQzMlQTlsa2FwY3NvbGF0aSUyMG11bmthdCVDMyVBMXJzJTIyJTVE[/us_html]